Hyvää alkanutta vuotta teille kaikille, ihanat lukijani! Mikä on sinun uudenvuodenlupauksesi? Minä päätin tehdä vuodesta 2017 kauniimman kuin vuosi 2016 oli. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että aion pitää itsestäni parempaa huolta. Se tarkoittaa kokonaisvaltaista hyvinvointia: ostin pitkästä aikaa kuntosalikortin ja olen alkanut käymään erilaisissa jumpissa. Huomaan, että olo on jo nyt paljon energisempi ja keveämpi kuin aiemmin.

Lisäksi aion syödä entistä terveellisemmin. Aamuisin tehosekoittimessa pyörii erilaisia terveyspirtelöitä, joista saa vitamiinien lisäksi runsaasti energiaa uuteen päivään. Olen huomannut viherpirtelöiden vaikutukset mielialan lisäksi myös ihossani: iho näyttää voivan paremmin ja hehkuvan tavallista heleämpänä.

Lisäksi olen päättänyt panostaa kauneudenhoitoon tänä vuonna entistä enemmän. Olen perusluonteeltani laiska kauneudenhoitaja. Saatan joskus jopa mennä nukkumaan meikit päässä... Mutta nyt sille on tultava loppu. Sain kaverilta vinkin käydä kauneustuoteostoksilla netissä. Nordicfeel on luotettava nettikauppa, josta huipputuotteet voi tilata näppärästi ja nopeasti. Mikä parasta, tästä kaupasta tilaan kaiken aina lisäksi huippuedullisesti!

Toivotaan, että nämä elämäntapamuutokset tuovat tulleessaan myös kaikenlaisia ihania yllätyksiä!

Näytä alkuperäinen kuva