Tervehdys täältä Keski-Suomen suvesta. Olisi sitä nyt parempaakin alkukesän keliä voinut toivoa, mutta näillä mennään, mitkä luoja on suonut :)  Mulle arpa-onni toi tänä vuonna tämän alkukesän lomavuoron, joten olen ollut nyt jo lomalla kaksi viikkoa! Voi miten aika on rientänyt heikohkosta kelistä huolimatta!

Olen tehnyt pihatöitä sen minkä olen ilmoilta pystynyt.  Alkuviikkona tuli pari päivää vettä ihan täydeltä taivaalta niin ei juuri viitsinyt ulkona olla, mutta tänään olenkin sitten ottanut takaisin kaiken tuon menettämäni kaksi päivää ja ajanut nurmikkoa varmaankin kuusi tuntia putkeen. Kyllä tulee nättiä! Viime kesänä ostettiin uusi Klippo- ruohonleikkuri ja täytyy sanoa että se on kyllä ollut superhyvä.

muurikivet.jpg

Olen kohnannut myös pihamyymälöitä ja etsinyt hyvä perennoja ja kesäkukkia. Pakko sanoa, että piha alkaa näyttää omaan silmään melko kivalta. Pihakivetystä on vielä tarkoitus uusia kun J jää myös lomalle. Olen jo yksikseni käynyt katselemassa sopivaa kivetystä ja muurikiviä yhteen pihan pengerrykseen.Tuollainen ylläoleva kukka-allas olisi ihan todella nätti! 

Laitan kuvia sitten kun alkaa olla valmista. Ihania kesäpäiviä kaikille lukijoilleni!