Pitihän se tämäkin päivä nähdä. Nimittäin minä ostamassa urheiluvaatteita. Minä, joka nautiskelen. En minä urheile, se on tylsää ja siinä tulee hiki. Pääkin tulee kipeäksi. Jalkakin siinä voi melko helposti murtua. Eivät nämä ole mitään tekosyitä!

Jep, minä. Astuin eilen uudelle puntarille ja en voinut uskoa silmiäni. Olin lihonut kesästä kahdeksan kiloa. Onko se mahdollista? No jos syö ja juo niin kuin minä, niin kyllä on. Suostun syyttämään tästä vain ja ainoastaan sitä, että vanha puntari oli rikki jo kolmatta vuotta. Ja sitä että meillä ei ole kokovartalopeiliä.

En oikein tiedä miksi, mutta olen aina vihannut urheilua. Toisaalta vihaan vielä enemmän sitä, jos en saa syödä mitä haluan. Siksipä liikunta on ainoa ratkaisu tähän, öhh, epämiellyttävään ongelmaan. "Voisithan vaan leipoa enemmän" sanoi fiksu avopuolisoni.

Jalkapallot ja kuntosalit on kokeiltu, mutta todettu inhottaviksi. Pilateksesta ja joogasta tykkäsin, mutta voiko niillä laihtua? Otan mielelläni vastaan kaikenlaisia lajiehdotuksia. Sillä välin tyydyn selailemaan Pinterestin Health & Fitness -osastoa ja unelmoimaan uusista Nike collegehousuista. 

091205426559_sportamore_001_jpg_439x356_

Aah, nää on niin ihanat! Ja jos urheiluinnostus lopahtaa niin ainahan näitä voi käyttää myös ihan vaan sunnuntailöhöilyssä. Eikö?