Saisiko olla kuppi kuumaa? Olen huomannut, että kuppi kuumaa on talvella taas maistunut ja sekä kahvi että tee on kadonnut kaapista kuin varkain. Minua vähän ärsyttää se, että tavallisista marketeista ei löydä sellaisia houkuttelevia tuotteita ja niitä on joko tilattava netistä tai käytävä ostelemassa jostain erikoiskaupoista. Itse siirryin ostamaan tee- ja kahvitarvikkeet netistä.

Ja et arvaakaan, mitä kaikkea olen ostoskoriini poiminut! Välillä huvittaa täydelliset hutiostokset, mutta kaikkihan on käytettävä eikä mitään hyvää tuotetta voi heittää pois. Toisinaan myös ystävät pelastavat, kun olen valitellut, että miten tulikaan taas valittua todellinen limbo.

Mitä kaikkea netistä voi ostaa? Kahvitarvikkeet ovat minulle se ykkösjuttu ja lisäksi toisinaan ostan myös irtoteetä. Eikä tämäkään vielä riitä vaan olen pyrkinyt perehtymään tarkasti siihen, miten sitä ‘hyvää kahvia’ tai ‘hyvää teetä’ valmistetaan. Näiden ostospaikkojen blogit kertovat hyviä vinkkejä, joita olen aktiivisesti kokeillut. Tilaatko sinä kahvisi tai teesi netistä?

kahvitarvikkeet.jpg